ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ: DESIGN: Ανδρέας Μπούκας, δημιουργήθηκε για την THE BRANDHOUSE, Brand Strategist Κατερίνα Τσενεμπή.
Το οινοποιείο του Γιώργου Καραμήτρου απέκτησε χαρακτήρα και μια μοναδική ιδιαίτερη ταυτότητα χρησιμοποιώντας ένα ποτήρι κρασιού.
Η έμπνευση για τον σχεδιασμό του έρχεται από το 1455 αναζητώντας τα μεσαιωνικά μοτίβο και την ανάλογη αισθητική.
Ο ιππότης Monsieur Nicolas εγκαταστάθηκε και καλλιέργησε την γηγενή αρχαία ποικιλία της περιοχής στο 1455, τότε που άρχισαν όλα για τον Μεσενικόλα Καρδίτσας
την ποικιλία και το διάσημο Π.Ο.Π. κρασί της.
Ο ρόμβος και οι αυστηρές σχεδιαστικές γραμμές σε συνδυασμό με το μαύρο χρώμα, είναι η μαγιά για την ταυτότητα του οινοποιείου.
Η ταυτότητα εξελίσσεται από την τυπογραφία στις κάρτες του έως την ιδιαίτερη προτόλεια βραβευμένη τετράγωνη φιάλη του κρασιού και τις εντυπωσιακές εικονογραφήσεις για το ηλεκτρονικό έντυπο του προϊόντος.